sobota, 15 kwietnia 2017

og. Texas | miniaturka w typie amerykańskim |

           
PODSTAWOWE INFORMACJE:                                   
IMIĘ:  Texas Tequillo                                                   ZDROBNIENIE:  Texas, Teksio     
PŁEĆ: wałach                                                              ILOŚĆ GWIAZDEK: 0
RASA:  koń miniaturowy w typie amerykańskim             HODOWCA: Grand Prix Stud [GP Stud]
MAŚĆ:  srokata                                                           WŁAŚCICIEL: Arabia
WZROST: 73 cm                                                         POPRZEDNI WŁAŚCICIEL: -
DATA UR.: 2013 rok [4 lata]                                       CZAS W VIRTUALU: od kwietnia 2017
OJCIEC:  *Am Little Strong                                         PUNKTY DO VBKZ: -
MATKA: Tequila Texas                                                ODZNACZENIA: -
PO:  Texaco Texas                                                       UŻYTKOWANY/A W HODOWLI: nasienie mrożone

UŻYTKOWANIE:
SKOKI: -
UJEŻDŻENIE: -
CROSS: - 
WKKW: -
POKAZY/WYSTAWY: rasowe, sportowe

 

HISTORIA: Texas był dość długo poszukiwanym koniem, ponieważ zapragnęłam towarzysza dla Murfi. Fajnego towarzyskiego i grzecznego ogierka, który nie będzie robił zamieszania. Szukałam dnie i noce na internecie, potem się poddałam ale za to reszta ekipy co jakiś czas rzucała okiem na ogłoszenia w necie. Coś się trafiało, ale nie ten typ, nie rasowe albo po prostu nie wyrośnięte kucyki piąte przez dziesiąte. Handlarz Murfi też nie wiedział kto ma takie, bo on wszystkie sprzedał a to i tak jedna linia genetyczna by była. W ten sposób traciłam nadzieje na małego, wesołego towarzysza w naszej stajni, do pewnego dnia. W piątkowe popołudnie krzątałam się po stajni jeżdżąc jednego a to drugiego konia, w oddali słyszałam Marco i pomyślałam, że pewnie standardowo wstąpi na kawę do stajni zanim pójdzie do domu. Wszystko po to aby ktoś za niego umył kubek bo normalnie w domu zrobiłabym to ja albo niestety sam musiałby sobie poradzić z takim zadaniem sam, no cóż. Ale nie chodziło o kawe, przyszedł obładowany rzeczami i kartonami i szedł z tym do siodlarni.
- Co to jest ?
- Trochę nowego sprzętu, pomyślałem, że ochraniacze i czapraki na zawody się przydadzą, no i ten parę popręgów i fartuchów
- Fakt racja, ale mieliśmy to za miesiąc kupić bo koszty i zawody
- No ale ja zrobiłem teraz... wezmieszz bagażnika karton ?
- Ok
Poszłam do samochodu pomóc mu z kolejnym kartonem, niby leżałł w bagażniku więc otworzyłam klapę a tam stał kucyk ! Nie wierzyłam własnym oczom, mały, łaciaty kucyk ! Tylko ciut wyższy od Murfki...[soon]

CHARAKTER: Texas jest pociesznym małym stworzeniem. Wydaje się być przeuroczy i cudowny, ale to tylko przez jego wzrost. Na co dzień jest bardzo krnąbrnym kucykiem, który utrudnia życie wielu osobom w Grand Prix Stud. Patrząc na niego serce się otwiera, ale zarazem nóż w kieszeni. Brudzi, paskudzi, dokazuje i kradnie. Dzięki Murfi nauczył się trzymać domu i poruszać po terenie ośrodka, jednak jest wielkim paskudem. Potrafi wejść na środek ujeżdżalni w trakcie treningów i nie idzie go przegonić, kradnie rzeczy i bułki z szatni kiedy ktoś jej nie domknie, rozlewa kawę i herbatę po stołach i obskakuje często klacze, ale tylko w momencie kiedy widzi, że ktoś chce go przegonić. Jednym słowem istny diabeł. Ale jak każdy kucyk, za jedzenie da się pokroić, wygłaskać i wyczochrać, ba nawet czasami sam się o to doprasza.

UŻYTKOWANIE: Jest zdecydowanie tym ładniejszym paskudem z dwójki, tak jak Murfka ma funkcje towarzysko ozdobną i może kiedyś przyszłościowo hodowlaną, ale to czas pokaże. Stanowisko kosiarki oraz nawożenia prywatnego trawnika Arabii ma opanowane w stu procentach tak jak podrywanie pozostałych klaczy.

TYTUŁY[0]:
- brak

TRENINGI[0]:
- brak

POTOMSTWO[0]:
- brak







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz