piątek, 27 listopada 2015

og. *[3] Jarno | DRP |

     
PODSTAWOWE INFORMACJE:                                   
IMIĘ:  *Jarno                                                             ZDROBNIENIE: Hejnz, Hampi           
PŁEĆ: ogier                                                                 ILOŚĆ GWIAZDEK: 3
RASA:  niemiecki kuc wierzchowy DRP                          HODOWCA: Grand Prix Stud [GP Stud]
MAŚĆ:  kara                                                               WŁAŚCICIEL: Arabia
WZROST: 144 cm                                                       POPRZEDNI WŁAŚCICIEL: x
DATA UR.: 2008 rok                                                   CZAS W VIRTUALU: wrzesień 2013
OJCIEC:  *Moon Jo [nvirt]                                           PUNKTY DO VBKZ: 38 pt w ujeżdżeniu
MATKA: *Jakana [nvirt]                                              ODZNACZENIA: x
PO:  Han Solo [nvirt]                                                    UŻYTKOWANY/A W HODOWLI: tak

UŻYTKOWANIE:
SKOKI: mini LL - LL
UJEŻDŻENIE: L-N
CROSS: x 
WKKW: x
POKAZY/WYSTAWY: rasowe, sportowe, hodowlane

 

HISTORIA: Jarno jest ogierem z przeciętną sportową historią, urodzony z bardzo dobrych rodziców. Dorastający w 'wychuchanym' stadzie w sportowej stadninie, potem trening i sprzedaż. Urzekł nas jego nietypowy wygląd, pomyślałam, że idealny facet dla naszej *Desert Golds. Dziewczyny namówiły mnie abym zjawiła się w stajni, ubłagały, żebym tylko zobaczyła tego konia. Pierwsze co zobaczyłam to były oczy, duże, mądre oczy patrzyły na mnie i rżały. Czując najwyraźniej klacz. Opadająca biała grzywka na nie nadawała mu takiej słodkości, wyglądał jak ukochany kucyk małej dziewczynki tylko większych gabarytów. By zmylić dziewczyny trochę pogrymasiłam, zbywałam słowami jak: po co nam kolejny ogier ? Jak u nas będzie to zostanie wałachem bo nie będę z kolejnym walczyć. Brzydki jest. Ale rzuciłam wymowne spojrzenie i ostatnio zebrane pieniądze na zawodach, przeznaczyłam na tego oto biszkopta. Był chyba jednym z bardziej wyczekiwanych koni, kupionych z innej hodowli. Zazwyczaj taki entuzjazm panował gdy wracały do nas źrebaki po odchowie na zajeżdżanie. A teraz wszyscy oczekiwali go, jak na szpilkach. Ale przeciągnęłam kupno jeszcze kilka dni później. Przywiozłam go sama, nikt o tym nie wiedział. Dostał miejsce koło przyjaznego Whiskiego, który również jest nowicjuszem. Chłopaki przypadli sobie do gustu bo nie musiałam, zasłaniać krat, żuli sobie siano bez zbędnych zadym. Wieczorem już tylko napawałam się zdumieniem ludzi, którzy po kilka razy przechodzili obok boksu przyglądając się czy to kolejna prywatna klacz na krycia, czy może coś nowego.

CHARAKTER: Jarno jest typowym miśkiem, jak większość koni w naszej stajni, zdarza mu się przejawiać jakieś momenty dominacji w stadzie, ale zazwyczaj się nie wychyla. Zna swoje miejsce i dzielnie się go trzyma. Szczerze mówiąc jest jednym z pewniejszych ogierów, nie to co *Hestio czy nie co uszczypliwy *Kambarbay.

UŻYTKOWANIE: Współpracując z człowiekiem przykłada wiele uwagi do reakcji jeźdźca, bowiem jest bardzo uważnym koniem. Trening z nim jest przyjemnością, nie ma złych dni, niekiedy humory się zdarzają ale nigdy nie wykluczały one pracy pod siodłem. Gdzie Jarno sprawdza się wyśmienicie, jako koń ujeżdżeniowy zarówno dla juniora jak i wyjadacza na czworobokach oraz do małych skoków. Nie ma z nim problemu na nowych płaszczyznach, chętnie podejmuje naukę nowych figur i nie odpuszcza. Zdecydowanie nie należy do konie, które trzeba nakłaniać to wysiłku :)

TYTUŁY[3]:
- Najlepszy Koń Zawodów na w Zawodach z okazji Dnia Uśmiechy [wyniki] 
Ulubieniec publiczności zawodów na Hipodromie Thetawaves [wyniki]
Vice mistrz virtuala 2013  w ujeżdżeniu kat KUCE [wyniki]

TRENINGI[1]:
trening ujeżdżeniowy pod Arabią [27.12.13]

POTOMSTWO[5]:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz